معرفی پزشکان
 
دسترسی سریع
 
 
آمار بازدید
تعداد افراد آنلاین:  245
بازدید کل:  196304
بازدید امروز:  166
بازدید دیروز:  428
بازدید هفته جاری:  594
بازدید ماه جاری:  166
 
 
نظر سنجی
نظرتان درمورد خدمات بیمارستان چیست؟




 
 
ساعات وقوانین ملاقات

قوانین داخلی بیمارستان

چگونگی پذیرش و ترخیص و مراحل اجرا

1- مدارک لازم جهت بستری

- دفترچه بیمه و کارت بیمه تکمیلی (در صورت بیمه بودن)

- دستور بستری پزشک معالج

- کارت شناسایی معتبر ترجیحا کارت ملی و برای اتباع خارجی گذرنامه - اصل آزمایشات و رادیولوژی ها و دیگر اقدامات تشخیصی انجام شده

2-مراحل تشکیل پرونده

- مراجعه به واحد پذیرش

- مراجعه به صندوق و پرداخت علی الحساب

- مراجعه به اورژانس

- مراجعه به بخش بستری

نکات مهم

- دستبند شناسایی را از نظر مشخصات ثبت شده کنترل نمایید و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، به واحد پذیرش اطلاع دهید.

- کلیه زیورآلات و اشیاء قیمتی را قبل از ورود به بخش تحویل همراه دهید.

- در صورت نیاز به مدارک پزشکی در هر یک از موارد زیر، هنگام ترخیص مدارک مرتبط را از واحد ترخیص تحویل بگیرید.

- جهت ادامه درمان

- جهت گرفتن مرخصی استعلاجی از محل کار

- جهت ارائه به سازمان های بیمه گر

- سایر موارد نیاز

- دفترچه بیمه پس از بستری شدن در واحد پذیرش خواهد ماند و پس از تایید نماینده بیمه تحویل بیمار می گردد، در صورتی که دفترچه بیمه خود را از واحد پذیرش تحویل گرفته اید حتما در اسرع وقت عودت نمایید. در غیر این صورت عواقب عدم صدور فرم بیمه برای بیمار به عهده شما خواهد بود.

- جهت کسب هرگونه اطلاعات در زمینه هزینه های درمانی به واحد پذیرش مراجعه نمایید.

ساعات ملاقات - ساعات ملاقات همه روزه از ساعت 14 الی 16 و بخش سی سی یو از ساعت 30/15 الی 16 می باشد.

- جهت حفظ سلامت و آرامش بیمارستان عزیز از همراه داشتن کودکان کمتر از 8 سال و آوردن گل طبیعی خودداری فرمایید.

- لطفا از کشیدن سیگار در کلیه محیط های داخلی بیمارستان خودداری نمایید.

- از نشستن روی تخت بیمار، آوردن موادغذایی فاسدشدنی، زیرانداز، وسایل و مواداضافی خودداری نمایید.

برنامه غذایی - ساعات توزیع غذایی بیمار در سه وعده و یک میان وعده به شرح ذیل می باشد:

صبحانه: 6 الی 30/6 صبح نهار: 12 الی 30/12

شام: 30/18 الی 19 میان وعده: 10صبح

بیمارستان فقط جهت تهیه صبحانه، ناهار و شام یک نفر همراه هماهنگ می کند.

تلفن های ضروری جهت برقراری تماس تلفنی درون شهری از اتاق بیمار، می توانید با گرفتن داخلی 0 (تلفخانه) و اعلام شماره اتاق خود، تقاضای خط آزاد نمایید، با گذاشتن گوشی، خط آزاد جهت شماره گیری (با صدای زنگ تلفن) در اختیار شما قرار می گیرد.

داخلی بخشها

نام بخش نام مسئول داخلی
مخابرات -- 0
دفتر پرستاری خانم علیپور 522
دفتر آموزش خانم مقیمی 320
صندوق آقای لگزیان 143
واحد ترخیص خانم سمبری 226
آزمایشگاه خانم دانش 361
رادیولوژی آقای حسینی 158
سی سی یو -- 297-197
اتاق عمل خانم مقدم 165-166
دفتر مدیریت آقای دانایی 141
بخش نوزادان خانم بهرامی 356
دفتر بهبود کیفیت خانم نادر خواه 113
دفتر ریاست خانم افشار 160
داروخانه خانم دکتر نظرداد 157
اورژانس -- 261
بخش زایمان خانم اسکندری 167
بخش مردان -- 130-131
بخش زنان خانم دانش 328-338
آی سی یو -- 351-156
انتظامات آقای عنایتی 153
دفتر مدیر مالی خانم افشار 142
پذیرش خانم امیری 249-250
-پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از طریق صندوق جلوی هر بخش ارسال نمایید و در طول شبانه روزی با داخلی 141 در میان بگذارید.

-خواهشمند است حتی المقدور فرم های نظرسنجی را که در اختیار شما قرار می گیرد را تکمیل نمایید. پیشنهادات و انتقادات شما راهگشای ما در خدمت رسانی بهتر خواهد بود.

رسالت(Mission):

بیمارستان آزادی، با بکارگیری نیروی انسانی مجرب، متعهد و دلسوز در محیطی آرام، با هدف ارتقای مستمر کیفیت خدمات تشخیصی و درمانی به منظور افزایش رضایت و بهبود ایمنی بیمار فعالیت می نماید.

دورنما(Vision): به ارمغان آوردن سلامت برای هر خانواده با ارایه بهترین و به روز ترین خدمات تشخیصی و درمانی

ارزش ها (values)

کارگروهی:

ما به اصل کارگروهی و همکاری متقابل معتقدیم

برتری:

ما همواره برآنیم که در هر آن چه که انجام می دهیم بهترین باشیم.

احترام:

همواره برآنیم که خدمات ارائه شده در نهایت احترام، به بیماران ارائه شود.

بهبود مستمر کیفیت:

ما همواره به ارتقا مستمر سطح کیفیت خدمات، توجه ویژه داریم.

بیمار محوری:

ما بر اساس نیاز بیماران و همراهانشان، بهترین خدمات را ارائه می دهیم.